Välkommen till Månadens Casefrukost

 De mest spännande casen – från de bästa byråerna och marknadscheferna. Missa inte Resumés och JCDecaux casefrukost där du får möjlighet att lära och inspireras av några av de mest intressanta kampanjerna i Sverige.

Målgrupp

Casefrukosten är ett forum för dig som som jobbar på en marknads- eller kommunikationsavdelning, eller på en reklam- eller kommunikationsbyrå.



Casefrukosten är fullbokad!


Info

Datum: Onsdag  28 aug

Tid: ​08:00-09:30

Var: JCDecaux, Stureplan 13 (entrén till vänster om East) i Stockholm

Program

Program onsdagen den 28 augusti


08:00–08:30 
Frukost och mingel 


08:30 
Resumé & JCDecaux hälsar välkommen


08:35 

Ketchupeffekten!

Hur skapar man ny och kreativ reklam för en produkt som har varit med sedan år 1801? Lyssna på projektledaren Daniel Smedfors och art director Patrik Reuterskiöld från reklambyrån Åkestam Holst som berättar om deras kampanj som fått siffrorna att gå i taket.


09:55 

Fakecation!

I våras fejkade en mängd influencers att de var i Umeå vilket visade sig vara en kampanj från Best Western. Malin Marklund, projektledare, Susanne Johansson, PR director och Anna OlivemarkHead of SoMe från Nord DDB berättar om kampanjen där man ökade antalet bokningar genom att uppmuntra till ”fakecations”. 


09:15 
Mingel och avslutning

Arrangör

Kontakta oss

Image

Josefin Ekman

Projektledare

josefin.ekman@resume.se

+46 72 238 97 97

Image

Emmanuelle Boman

Projektledare

emmanuelle.boman@jcdecaux.com

JCDecaux
Stureplan 13, Stockholm 111 45, Sweden