Välkommen till Framtidens Marknadsavdelning 

Framtidens Marknadsavdelning är en heldagskonferens som fördjupar sig i marknadsavdelningens utmaningar, framtida roll i företaget och hur arbetet bör organiseras för att nå framgång idag och i morgon.


Årets Marknadsavdelning 2020

Under konferensen delar vi även ut priset Årets Marknadsavdelning. 2019 års vinnare blev reseboloaget Tui och årets innan dess vann drykestillverkaren Nocco utmärkelsen. Vem vinner 2020? 


Tävlingen Årets Marknadsavdelning syftar till att belöna organisationer som arbetar framtidsinriktat, nydanande och med stark innovationskraft. Den vinnande avdelningen använder sig av ny teknik, interagerar med andra avdelningar, kan hålla isär taktik och strategi och vet skillnaden mellan försäljning och marknadsföring.
Sista dagen att nominera är den 31 mars. 



Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig när vi öppnar för anmälan och erbjuder dig samtidigt en exklusiv rabatt på deltagaravgiften. Du förbinder dig inte att köpa biljett. 


Info

Datum: Torsdag 28 maj 


Tid: Heldagsseminarium, 8:00–16:30


Plats: Clarion Hotel Stockholm, Ringvägen 98, 
​104 60 Stockholm


Priser

När anmälan öppnar kommer priser att publiceras. Anmäl ditt intresse för att få bästa möjliga pris. 






Kontakta oss

Image

Cornelia Andersdotter

Projektledare

cornelia.andersdotter@bonniernews.se

Image

Inna Erngren

Deltagaransvarig

inna.erngren@bonniernews.se

Image

Johannes Lindström

Partneransvarig

johannes.lindstrom@bonniernews.se

Partners


Clarion Hotel
Ringvägen 98, Stockholm 10460, Sweden